Melatonin

Læst, set, hørt eller oplevet

Posted in Navlepilleri by Søren K on januar 5, 2007

MelatoninDenne blog er min sekundære blog. Min primære blog, Melatonin.wordpress.com (som paradoksalt nok er opkaldt efter en digtsamling) opdateres (forhåbentlig) jævnligt og ofte med stort og småt, sjovt og kedeligt, kirke og … øh … hvad er egentlig det modsatte af ‘kirke’? Melatonin kom jeg oprindeligt (for to dage siden) til at skrive også ville indeholde bøger etc. Det var løgn!

Denne blog er primært dedikeret til anmeldelser/reflektioner over de bøger jeg læser, uanset om det er skønlitteratur eller faglitteratur. Desuden vil der nok også komme anmeldelser/reflektioner over film, musik, dans (næppe!) og andre kulturelle udskejelser.

Update: Dette var oprindeligt velkomsten på min nu nedlagte bogblog (der har fusioneret med Melatonin).

Kommentarer lukket til Læst, set, hørt eller oplevet