Melatonin

En slags poesi

Posted in Blogroll, Foto, Koncert, Musik, Ord, Poesi by Søren K on september 25, 2007

Var forleden i Musikcaféen i Huset i Magstræde, hvor jeg hørte det Århusbaserede band Munich spille en ganske udmærket koncert (hvor Jonas P – ham der både blogger og hymner fra Nineveh – i øvrigt var med på gæstecello).

Det ubetinget største (sorry, Munich!) var imidlertid nedenstående grafitti, som jeg fandt ude på herretoilettet. Jeg går ud fra at det er en slags poesi.

Toiletpoesi

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. snip said, on september 26, 2007 at 20:00

    Mindre mig om; en ægte fuldblods bad-arse ragamuffin formastede sig forleden til at udgyde “Fuck ferie” med store sorte bogstaver ved døren til min købmand nede på hjørnet. Sådan må det vel være…

  2. Søren K said, on september 26, 2007 at 23:34

    Skæbnen er nogle gange tung og ubarmhjertig, men den har som altid det sidste ord!

    Fuck ferie!

  3. Rolf Thunberg said, on april 7, 2011 at 21:50

    Det er det det er
    det er det
    ikke
    det er


Der er lukket for kommentarer.

