Melatonin

Hjælp Stine. Så er du sød!

Posted in Ungdomshuset by Søren K on april 7, 2010

Stine (som er hende som at der tegner Stinestregen som at du burde læse, hvis du ikke allerede gør det. Og selv hvis du allerede læser den, så burde du læse den igen!) mangler et sted at bo. Meget!

Derfor har hun udlovet en tegning til alle dem der spreder hendes nødråb i form af nedenstående tegning og tekst:

Stine fra StineStregen bliver hjemløs fra 1. maj – kender du nogen, der udlejer en lejlighed i Århus C? Så kontakt Stine. Læs mere her: http://www.stinestregen.dk/2010/04/sger.html

Og Stine, jeg vil ikke ha’ nogen tegning i mailboxen. Til gengæld vil jeg bede dig om at tegne en giraf til Onemilliongiraffes og lægge en comment med linket til din giraf. Det virker på en eller anden måde mere rimeligt.

Og alle jer andre; Stine er en sød tøs (tror jeg), så sig lige til hvis i kender nogen der kender noget etc.!

Tagged with: ,

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Stine said, on april 8, 2010 at 22:34

    Giraf uploadet, link følger, når den er godkendt :) TUSIND tak fordi, du gider hjælpe!

    (Og jeg er faktisk ret sød. ISÆR som lejer. Ååååhja.)

  2. Søren K said, on april 8, 2010 at 22:44

    Åh. Jeg glæder mig til at se min giraf!

  3. Stine said, on april 8, 2010 at 23:05

    Du må også få den på mail, hvis du længes inderligt :) Den blev lidt underlig, men det var virkelig virkelig rart at tegne en giraf!

  4. Stine said, on april 9, 2010 at 11:56

    Og HER er så giraffen: http://www.onemilliongiraffes.com/?id=52445


Der er lukket for kommentarer.