Melatonin

Dagens underlige oplevelse …

Posted in Arbejde, Dagligdag etc, Strange by Søren K on april 14, 2010

En dame træder ind på kontoret. Jeg kigger på mine to tilstedeværende kollegaer for at se om de kender hende, men da de ikke reagerer på hendes tilstedeværelse, rejser jeg mig og går hen mod hende.

Hej, jeg har en aftale med Bo, siger hun. Jeg kigger på Lasse og Lærke og spørger om der er en af dem, der hedder Bo. Det er der ikke. Det mener damen er mærkeligt, for er det her ikke Vestergade 12A, 4. sal? Næh. Altså, det er 12A, men vi er på 3. sal – og der er ikke flere etager ovenpå. Det forstår damen heller ikke.

Prøv døren overfor, foreslår jeg så. Det kan være Bo er derinde.

Ja, det må jeg så prøve, siger damen og vender sig mod døren. Lige inden hun lukker døren, siger hun: Ellers kommer jeg tilbage

Tagged with: , ,

Comments Off on Dagens underlige oplevelse …

