Melatonin

Kighul til en parallelverden

Posted in Anbefaling, Blogroll by Søren K on oktober 6, 2008

Jeg husker ikke længere, hvor jeg stødte på linket, men de sidste par uger har Englishrussia.com været et skønt bekendtskab i min RSS-reader.

Det er primært billedserier der præsenteres, men ellers er eneste fællesnævner Rusland (hvilket så typisk indebærer en eller anden form for forfald – eller som jeg foretrækker: Decay).

Her er alt fra forladte byer over vinterrutschebaner til Døren til Helvede. Og som oftest et besøg værd!

Forladt by

Forladt by

Vinterrutschebane

Vinterrutschebane

Døren til Helvede

Døren til Helvede

Update: Og Englishrussia.com fejrer så åbenbart min omtale med at lægge en blogpost ud, kun med videoer … Bastards!

9 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kirsten said, on oktober 6, 2008 at 22:33

    Er det bare mig, eller synes november-tristessen at manifestere sig på temmelig mange måder i den Søren K’ske verden? (Kan du ikke købe en Build-a-bear eller et eller andet sødt, godt og rart :))

  2. Søren K said, on oktober 7, 2008 at 7:24

    Kisser, hvad skal jeg dog med en Build-a-bear, når jeg har dig?

  3. Kirsten said, on oktober 7, 2008 at 10:16

    Hvis ikke ironien bogstavelig talt drev ned ad Melatonins blogside, ville jeg da næsten forledes til at tro, det var en helt sød kommentar:)

  4. Søren K said, on oktober 7, 2008 at 18:42

    Dammit! Troede ikke du forstod ironi?!?

  5. Kirsten said, on oktober 7, 2008 at 20:40

    Ih, Søren altså, det bliver alt for svært, når du begynder at ironisere over din egen ironi. Iiiiih.

    *Står helt af og er i øvrigt tabt bag en vogn.*

  6. Søren K said, on oktober 7, 2008 at 20:51

    Beklager.

  7. Kirsten said, on oktober 7, 2008 at 23:38

    *klap på hovedet* – du er nu en kærlig dreng.

  8. Søren K said, on oktober 7, 2008 at 23:45

    Du mener vel en loverboy?

  9. Kirsten said, on oktober 7, 2008 at 23:49

    Ved godt, det er dit foretrukne alias hist og her på nettet – men naah.


Der er lukket for kommentarer.

