Melatonin

Statsborgerskab/virkelighed billigt til salg

Posted in Argh!, Bekendelse, Nyheder by Søren K on marts 27, 2008

Bare for en ordens skyld: Jeg svarede hhv ‘nej’ og ‘ja’.

Og ja, jeg frekventerer jævnligt Ekstrabladet.dk for at forarges over virkelighedens (s)tilstand.

Også i dag var succesraten høj!

Bonusinfo: Jeg er angiveligt nypuritaner. Men det vil jeg skide ad. Det gør det ikke acceptabelt at dyrke sex med en 15-årig. Og slet ikke hvis man selv er mere end dobbelt så gammel.

Dobbeltplus bonusinfo: Tag din alder, divider med 2 og læg 7 til: Det er så ungt, som dit kød (m/k) må være. Foretrækker du kødet (m/k) ældre end dig selv, så træk 7 fra din alder og gang med 2 – så kommer han/hun/den/det ikke i fedtefadet pga dig. Denne tommelfingerregel gælder fra 15-årsalderen og op.

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. unsent said, on marts 27, 2008 at 10:15

    Hvis det er sandt, er min far jo fx en gammel, gammel gris…han er 18 år ældre end min mor, han var 37 da de begyndte at komme sammen….

  2. unsent said, on marts 27, 2008 at 10:17

    Hov, noget af det røg ud. Det der skulle have stået var: Hvis det regnestykke er sandt/seriøst er min far jo fx en gammel gris….han er 18 år ældre end min mor, han var 37 da de begyndte at komme sammen…..og jeg synes IKKE min far er en gammel gris bare fordi han blev forelsket i en yngre kvinde….men hvad angår den sag der forårsager denne post er vi helt enige. FY for satan!

  3. Nikolaj K said, on marts 27, 2008 at 15:01

    Det må jeg sige – du får da lige kippet lidt med de snæversynede faner…

    Når du smækker den sære tommelfingerregel på bloggen på en så firkantet måde, er der vist ingen vej udenom at give dig ret i en enkelt ting; nemlig stemplet som nypuritaner. Beklager, men det kan vist ikke være anderledes.

    Akkeja akkeja…

  4. Kirsten said, on marts 27, 2008 at 15:24

    Det er da lidt af en kompliment at være ny/gammelpuritaner. Der er ikke så mange af dem.

  5. Kirsten said, on marts 27, 2008 at 15:25

    Eller af os, hedder det vist.

  6. frovin said, on marts 30, 2008 at 12:15

    Jeg er ikke sikker på at disse afstemninger har relevans for ret mange. Altså, jeg mener, hvor realistisk er scenariet?

    :( / :)


Der er lukket for kommentarer.

