Melatonin

Overhørt 12

Posted in Arbejde, Fun by Søren K on marts 9, 2008

Vi befinder os på en legeplads somewhere i nærheden af Klampenborg; mig, mine (børnehave-)børn og mine kollegaer (herunder Jesper, der er studerende). Personligt befinder jeg mig ca 2 m over jorden på et mellem to stolper frit udspændt reb på ca 2 m’s længde. Med et godt greb i klatrestativet står jeg og overvejer oddsene for hhv at klare turen hen ad rebet til den anden side og for at falde ned og komme grimt til skade.

Jesper kommer forbi og spørger: ‘Står du og leder efter din indre ballerina?’, hvorefter Isabella på 5 højt og meget spontant udbryder: ‘Det er mig!’

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. schjelde said, on marts 10, 2008 at 9:37

    Nåååååårh!

    Nudded


Der er lukket for kommentarer.

