Melatonin

iLoveTypography!

Posted in Bekendelse, Ord, Selvsving by Søren K on februar 12, 2008

Jeg har en svaghed for bogstaver. Det er primært ordene de danner, jeg er vild med, men bogstaverne der danner ordene, er heller ikke selv helt ved siden af (og i den forbindelse vil trofaste læsere mindes Pulp Fiction in Typography).

Og nu bloggede iLoveTypography så denne virale ting, som jeg ikke kunne lade være med at blive lidt grebet af – især slutningen fandt jeg overraskende rørende.

(Hvad? Som om du ikke også har din helt egen helt afsporede fetisch? )

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. lindakristiansen said, on februar 15, 2008 at 11:03

    *SS* den minder gevaldigt om en ostereklame – me jeg kan nu godt følge din lidenskab for bogstaver :-)

  2. Søren K said, on februar 15, 2008 at 17:38

    En ostereklame? Ku’ være man sku’ se at få anskaffet sig et tv, så man kunne deltage i almindelige hverdagssamtaler om reklamer og den slags … :)


Der er lukket for kommentarer.

