Melatonin

En venlig reminder …

Posted in Blogroll, Feel good, Kvinder, Mænd by Søren K on februar 10, 2008

… fra PostSecret:

Valentines day

Fra Wikipedia:

Valentine’s Day is a holiday celebrated on February 14. It is the traditional day on which lovers express their love for each other; sending Valentine’s cards, or offering candy. It is very common to present flowers on Valentine’s Day.

Hvad siger i, drengene? Skal vi gøre noget ved det?

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on februar 14, 2008 at 13:05

    Jeg kunne vælge at sige noget om at Valentins dag er konstrueret ud af kommercielle interesser, men det gider jeg ikke. Ikke i dag.

    I stedet for gallen har jeg valgt at fortælle at sige noget i retning af ‘glædelig Valentins dag eller noget’ til min udkårne, da jeg læste artiklen om fair trade roser i Politiken..


Der er lukket for kommentarer.

