Melatonin

Jeg kan smadre 22 femårige!

Posted in Fun, Sport by Søren K on januar 23, 2008

Omsider kan du få svaret på det spørgsmål, du har gået og tumlet med så længe: Hvor mange 5-årige kunne du smadre i et slagsmål?

Især for os der arbejder i børnehave til dagligt, er det et nærmest livsvigtigt spørgsmål. Jeg kan smadre 22, men der er fx 24 unger der hvor jeg arbejder … De er så til genæld mellem 3 og 6 år, så de er nok lidt lettere at smadre end en flok rendyrkede 5-årige.

Hvor mange kan du smadre? Klik forbi howmanyfiveyearoldscouldyoutakeinafight.com og få svaret …

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kirsten said, on januar 24, 2008 at 13:53

    sadist.

  2. Søren K said, on januar 24, 2008 at 16:34

    Du får det til at lyde somom det er noget dårligt …?!?

  3. hjaltees said, on januar 24, 2008 at 17:03

    Kom med 25 og jeg ska gi dem røvfuld

  4. Allan said, on januar 26, 2008 at 0:47

    Et bedre spørgsmål:

    Hvor mange pædagoger kan blå stue knække på en uge?

  5. Søren K said, on januar 26, 2008 at 5:50

    Eftersom såvel podernes ofte ganske løstsiddende knytnæver paradoksalt nok sidder nogenlunde permanent i skridthøjde, skal jeg ikke afvise at de kunne få mig til at knække sammen – endnu er det dog ikke sket. Men så igen: Jeg arbejder jo heller ikke på blå stue. :)


Der er lukket for kommentarer.

