Melatonin

Get out of the line!!!

Posted in Fun, Video by Søren K on december 7, 2007

Det seneste døgns tid har jeg grinet af og med John Pinette. Og Melatonin giver nu sine læsere en unik mulighed for at grine med. Tak til Lauge for at have bragt mig på sporet:

Get out of the line!

Update: Der er ged i et eller andet med embeddingen af videoerne. Hvis du får at vide at videoen er unavailable, så klik linket lige over pågældende video og se den hos YouTube.

Camping

Nay nay! (Portugese subtitles)

Turnips (majroe)

On diet

Extra …

Tagged with: , , ,

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on december 8, 2007 at 15:36

    Jeg ved ikke om jeg har gjort dig en bjørnetjeneste, Søren. Du har åbenbart set mere John Pinette end jeg nogensinde har.

  2. Søren K said, on december 8, 2007 at 16:25

    Åh. Det afhænger lidt af hvilken betydning af ordet bjørnetjeneste, du tænker på. Jeg antager det er den oprindelige, og i så fald er svaret “Nej!”

  3. Nicolaj said, on december 9, 2007 at 23:04

    Er der flere betydninger af ordet bjørnetjeneste?

  4. Søren K said, on december 9, 2007 at 23:31

    Njah. Oprindeligt var det betegnelsen for en velmenende handling, som i praksis viser sig at være til ulempe for den anden.

    Mange mennesker har misforstået udtrykket og opfatter en bjørnetjeneste som en kæmpetjeneste: “Det var virkelig en bjørnetjeneste at du gad at bære mit klaver op på 5. sal.” En misforståelse som er forståelig nok; det er ikke umiddelbart indlysende, at man ved at sætte “bjørn” foran “tjeneste” negerer betydningen af sidstnævnte.

    Se også wikipedia.

  5. Nicolaj said, on december 13, 2007 at 18:34

    Lærerigt, Søren.

    Citat fra Wikipedia linket:

    “… om bjørnen der kastede en sten for at jage en flue bort fra sin herres hoved, men knuste hans pande.”

    Det lyder som en rigtig dårlig historie eller bare en rigtig dum bjørn..


Der er lukket for kommentarer.

