Melatonin

Jeg vil skide på de afrikanske børn! – opdateret

Posted in Koncert, Musik by Søren K on oktober 28, 2007

Eller … dvs: Det vil jeg naturligvis ikke. Jeg vil bare gerne lave overskrifter der trækker læsere til (og som måske med tiden kan sikre mig en ansættelse på Ekstrabladet).

For selvom jeg måske personligt har det lidt mixet med kombinationen af pop-smarte caféer (som for mig er noget nær indbegrebet af egocentricitet) og velgørenhed, så har jeg dog alligevel tænkt mig at dukke op til aftenens (28. oktober) støttekoncert på Café Enter, hvor min gode ven Jonas P giver en halv times hymner for blot 50 kr.

Se poster hos [Re:Gen].

Slesvig?

Update: Åh, hvor kan man fejlcaste.

Om det var Jonas eller publikum der var fejlcastet står indtil videre hen i det uvisse, men så lad os da en gang for alle gøre det klart at hymnerne er til stilhed og refleksion – ikke til baggrundsstøj!

Åhja. Og så ville jeg gerne vide hvilken koncert Willer var til – det var tydeligvis ikke den samme som mig …

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jonas said, on oktober 28, 2007 at 18:32

    Det tror jeg NOK frisør

  2. Nikolaj Paakjær said, on oktober 29, 2007 at 17:17

    ‘Fejlcasting’ er dækkende. Det var jo ikke en café, det var en kalkunfarm, en strikkeklub. Men det ændrer ikke på det pureste fløjl der flød fra Jonas’ mund. Stor tak til Melatonin for påmindelsen om denne koncert.

  3. Nicolaj said, on oktober 29, 2007 at 18:12

    Du tiltrækker læsere med de overskrifter, ja. Den her post lå som ‘top post’ inde på dashboard.


Der er lukket for kommentarer.

