Melatonin

Sjov eller ond?

Posted in Ansvarlighed, Fun, Video by Søren K on oktober 1, 2007

Eller evt begge dele?

Og kan man overhovedet være for ond ved Paris Hilton? Altså, hun går self igennem en død-vanskelig fase af sit liv, hvor hun har måttet se i øjnene at hendes penge og kendis-status ikke løfter hende fuldstændigt over loven.

På den anden side skal man heller ikke underkende Lettermans fantastiske insisterende fængselshumor. Første gang er sjov, men for hver gang han gentager det med et lille tvist, bliver det blot endnu sjovere. Han har hende ude i tovene og han ved det. Jeg er ikke i tvivl om at han virkelig nyder at lege med hende – lade sin humor og sit vid få frit løb. Og netop derfor er jeg overrasket over at han alligevel formår at stoppe (i tredje eller fjerde forsøg). Havde det så været fordi der lå en præmie-fængelsjoke og ventede til sidst, ville jeg kunne forstå det, men den fængelsjoke der kommer, er imho lidt flad ift hvad han ellers har serveret.

Hvad siger læserne? Er det for meget? Og burde Chris Crocker evt komme på banen med en sympati-video?

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on oktober 1, 2007 at 20:58

    Ja, Søren… Det er allerede gjort:

    eller i hvert fald er det tæt på…

  2. JLo said, on oktober 2, 2007 at 10:37

    Åh, hvor jeg krummer tæer – og så alligevel. Højdepunktet er for mit vedkommende dog, da han pludselig begynder at sprøjte hendes nye parfume i munden. Der måtte jeg le en smule i mit stille indre.


Der er lukket for kommentarer.

