Melatonin

Pest & TP opdateret …

Posted in Må eje!, Musik, Navlepilleri by Søren K on september 27, 2007

Som de trofaste læsere vil have bemærket, har jeg haft både pest og TP på programmet de seneste dage, og jeg vil i den anledning lige komme med en hurtig opdatering.

I dag var jeg på arbejde, hvor vi var ude i en skov og lave svampesuppe og lege og blive våde – jeg måtte fx redde en vildfaren gummistøvle op af en mudderpøl, hvor den havde valgt at slå sig til ro, mens ejeren frejdigt vandrede rundt iklædt en støvle og en meget mudderindsmurt strømpe. Det er skønt at være pædagogmedhjælper i en skovbørnehave!

Åhja. (OBS: Resten af dette afsnit har du ikke lyst til at læse!). Så er snottet i øvrigt begyndt at strømme i uhæmmede mængder ud af næsen …

Nuvel. Efter arbejde var jeg så nede i TP for at købe PJ Harveys nyeste, som var forsinket i mandags, men som skulle være der i dag … men den var ikke kommet endnu. I stedet købte jeg:

  • Nightwish: Century Child (49,95)
  • Bruce Springsteen: In Concert – MTV Unplugged (39,95)

Førstnævnte er finsk heavy/opera (sic!) når det er bedst, mens sidstnævnte er et lille nostalgitrip til de glade teenageår, hvor jeg var ubehjælpeligt forelsket i en rødhåret pige og blev fuld af længsel og smerte og ensomhed når jeg hørte åbningsnummeret Red Headed Woman …

Ekspedienten var helt sikker på at PJ ville ankomme i morgen, så om alt går vel, vil jeg i morgen aflægge mit femte besøg i en TP på blot seks dage …

Comments Off on Pest & TP opdateret …

