Melatonin

Sympati billigt til salg

Posted in Argh!, København, Rant, Stupid, Ungdomshuset by Søren K on september 2, 2007

Så kører møllen igen på Nørrebro: Aktivister smadrer bydelen efter bedste evne, for at gøre opmærksom på deres krav om et ungdomshus.

Min sympati med sagen er efterhånden svundet ind til det rene ingenting, så derfor har jeg nu en god portion sympati til overs, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til. Er der nogle af Melatonins læsere der står og har brug for noget sympati, er jeg meget interesseret i at sælge ud af det jeg er brændt inde med – og den er billigt til salg!

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. clemen said, on september 2, 2007 at 3:27

    Kan du sætte en kilopris på…?

  2. Søren K said, on september 2, 2007 at 3:53

    Hvad siger du til 3 kr/kg?

  3. clemen said, on september 2, 2007 at 12:55

    Tjah, det frister da uden tvivl, men jeg har selv en del symptai, som jeg kan mærke, jeg heller ikke får brugt.. Kunne du evt. lægge noget til side?

  4. frovin said, on september 2, 2007 at 16:10

    Hm.. forfulgte kristne i stedet for forfulgte teenagere?
    Trafikminister Flemming Hansen?
    AGF?

  5. Linealis said, on september 2, 2007 at 21:01

    Nej tak, de venstreradikale fortjener ikke sympati og har aldrig fortjent det. Men hvis du som Frovin foreslår kan veksle den til sympati for forfulgte kristne har du gjort en god byttehandel. Og hvis de venstreradikale samtidig kunne blive sendt på studietur til nordkoreanske arbejdslejre, ville glæden kun være fuldendt.


Der er lukket for kommentarer.

