Melatonin

Mindst klammo vinder!

Posted in Film, Fun, Vesterbro by Søren K on juli 20, 2007

Har du også bemærket den ihærdige søgen efter en ny beboer til kollegiet? Disse opslag har hængt over det meste af Vesterbro i godt en uge.

Well, fakker talt er det slet ikke boligannoncer – det er reklamer for en ny dansk gyser ved navn Kollegiet. Ligner ikke umiddelbart en film jeg har tænkt mig at se i biografen, men der er bonuspoint og anerkendelse for deres reklamekampagne! Jeg indrømmer gerne, at jeg ikke havde gennemskuet den.

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on juli 20, 2007 at 23:31

    Kreativt, det må man sige… og også ganske underholdende. Jeg havde ikke lige regnet ud at det var en reklame for en gyser, men jeg undrede mig, da over at et kollegie skulle have brug for at lede efter lejere…

  2. schjelde said, on juli 21, 2007 at 9:54

    Uha, kreativ markedsføring! Minder mig om SKATs kampagne mod sort arbejde, hvor de på samme måde havde klistret landets butikker til med opslag om lettjente sorte penge – bare ring til dette nummer… Listigt.

  3. jakob said, on juli 21, 2007 at 21:05

    Ja, reklamen er endog nået til det fjerne Struer… og jeg plumpede også i!
    Melatonins folkeoplysende virksomhed har heldigvis kunnet bidrage til en markant forbedring af mit syn på de lokale kollegier.
    Jeg så reklamen i et glimt, men undrede mig over hvilke typer studerende der 1) boede i Struer 2) var i stand til at lave en så gennemført fest-abe annonce i denne ikke helt så studentikose by
    her sluttede undren og tankerækkerne sig dog. Tak til Melatonin.

  4. maltesen said, on juli 21, 2007 at 22:49

    De hænger også flere steder på Amager. Første gang jeg så den slags markedsførring for en dansk film, var i forbindelse med “Lykkevej” med Birthe Neumann i hovedrollen. Der så jeg flere opslag for den film rundt om på Frederiksberg, hvor jeg arbejder…

  5. JLo said, on juli 22, 2007 at 10:58

    Man sidder jo og får helt lyst til at ansøge, eller…!?!

  6. Søren K said, on juli 26, 2007 at 0:09

    @ Jakob: Du var blevet fanget i spamfilteret … gad vide om det hænger sammen med at det er en suspekt lokalitet du skriver fra?

    Anivæjs: Du er nu kommet til ære og værdighed, og jeg lover at give spamfilteret skridtprygl med en våd kat, hvis det nogensinde forsøger på sådanne tricks igen! Jeg beklager ydmygst.


Der er lukket for kommentarer.

