Melatonin

Mit tudtok a tűzvédelemről?

Posted in Fun, Internet, Stupid, Video by Søren K on juni 12, 2007

Faldt via WM over denne YouTube:

Jeg aner brille om hvad der foregår, men jeg er dybt fascineret. Det er som at se en dværg i fuld højde men med halvt tandsæt, og så er det alligevel så meget mere meningsløst på så mange planer. Se det oprindelige blogindlæg her.

Og nu hvor du er i gang, så aflæg også besøg på dette blogindlæg, der rummer en eller anden sær variant af et mashup af den svenske kok fra Muppet Show og Monty Python

7 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on juni 12, 2007 at 10:25

    Hvor spændende er et sikringsskab lige? Hvor lang kan han lige bruge på at pege på det?

  2. Søren K said, on juni 12, 2007 at 10:38

    Umiddelbart opfatter jeg det som en reference/hyldest til Even Dwarfs Started Small – challenging a tree, men jeg kan være far off her …

  3. Kirsten said, on juni 12, 2007 at 18:24

    Uha, det er langsomt… opgav efter ti sekunder. (Og jeg spæner videre i min søgen efter tom underholdning….)

  4. Søren K said, on juni 12, 2007 at 18:45

    What? Videre? Melatonin er al tomheds moder!

  5. snip said, on juni 13, 2007 at 10:53

    Endeløs tomhed…

  6. Lars said, on juni 13, 2007 at 20:50

    Herligt at se at verden ikke er blevet for lille til en stiv ungarsk elektriker der giver den store rundtur i installationernes fantastiske univers.

    Herligt var det især da han efter fem minutter vender tilbage til skiringsskabet og tilsyneladende starter forfra.

    Herligt!

  7. Nicolaj said, on juni 14, 2007 at 12:56

    @ Søren K: Jeg kan godt se hvad du mener, men manden er jo ikke dværg. Medmindre den verden han er i er meget lille og proportionerne så går ud med hinanden eller hvad man nu siger.

    Jeg ved bare ikke sikringsskabe fås i dværgestørrelse.


Der er lukket for kommentarer.

