Melatonin

WTF?

Posted in Blogroll by Søren K on juni 1, 2007

Jens… aka ‘velkommen til!

Jens Nørager (se billedet – det var det bedste jeg kunne finde) er på vej ud i blogosfæren, og fordi han vil hade mig for det, får han nu den store forkromede blogosfære-velkomst. Tilføj hjaltees.wordpress.com til din feedreader og blogroll og læg vejen forbi når man snart kan læse ophøjede sandheder om “kirke, fodbold og det der er værre” (Og for crying out loud Jens. Kunne du ikke komme op med en bare liiiiidt mere fængende overskrift?).

PS: Og bare rolig. Han har lovet at der kommer noget indhold en dag. Måske.

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. -hjaltees said, on juni 1, 2007 at 21:34

    Tak for billedet, jeg er overbevist om at det vil skabe yderligere respekt omkring min person.
    Og jo det har i hele min korte blog-tid været planen at få ændret den overskrift – meeeen forvent ikke at det sker lige med det samme… Jeg tror jeg får brug for et utrolig langt tilløb til at blive fanget af dette univers, så der sker næppe noget dagligt

  2. maltesen said, on juni 3, 2007 at 4:59

    Hvornår kommer der noget?

  3. Søren K said, on juni 3, 2007 at 22:16

    En dag. Måske.


Der er lukket for kommentarer.

