Melatonin

Præcisering vedr Tommy Seebachs Apache

Posted in Blogroll, Musik, Video by Søren K on maj 26, 2007

@ Nicolaj

Beklager, men du har fanget den falske Tommy Seeback-video. Her er den ægte:

… og her er den anden ægte Tommy Seebach-video:

PS: Og i øvrigt et særligt tak for sidst til de blogfolk der deltog i gårsdagens fest i mi casa (og – for en ordens skyld – også til alle andre. (Og dem der ikke var der. (Og dem jeg havde glemt at invitere. (Og især dem jeg ikke var klar over at jeg havde glemt at invitere!)))).

11 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on maj 26, 2007 at 14:42

    Med risiko for at være virke sippet vil jeg altså insistere på, at det ikke er mig, der har taget fejl, men dig…

    Tak for i går!

  2. Søren K said, on maj 26, 2007 at 18:22

    Selvtak. Og det er i øvrigt mig der har ret! :)

  3. Jakob said, on maj 26, 2007 at 18:53

    Jeg kan se det er her man skriver tak for i gaar… saa: Tak for i… morges var det vel nærmest (og ogsaa i gaar)

    I demokratiets navn er jeg nødt til at lade min røst blive hørt og lægge min stemme paa Søren, beklager Nicolaj, men det er Sørens Tommy der er den nonfalske, sippe! ;)

  4. Kirsten said, on maj 26, 2007 at 19:13

    Vil også lige sige tak for sidst! (Yeah, right, jeg kom i gang med at skrive på “min rappport”, som jeg blev med at fable om … er først ved at vågne nu). Angående videoen: Hepper selvfølgelig på Prodigy-udgaven, og så er Nicolaj vel egentlig nedstemt…

  5. Kirsten said, on maj 26, 2007 at 19:14

    rapport – nu med to p’er

  6. Kirsten said, on maj 26, 2007 at 19:19

    Mærkeligt i øvrigt, at der ikke er et link fra mit navn, selvom jeg allerede er logget in… Nå, fatter som sædvanlig hat.

  7. Søren K said, on maj 26, 2007 at 20:28

    @ Jakob
    Selvtak og tak for opbakningen.
    @ Kirsten
    Flot :) Jeg kan så til gengæld prale med at jeg stod op til middag og tog til fernisering på Galleri Munksbøl langt uden for lands lov og ret. Men er i øvrigt også først ved at komme til mig selv nu …

  8. Nicolaj said, on maj 27, 2007 at 15:37

    Med risiko for at virke ynkelig vil jeg bare lige fortælle at hele verden er imod mig.

    – Nicolaj

  9. Kirsten said, on maj 27, 2007 at 16:23

    @ Nicolaj: Sådan er livet! … Troede indtil well…nu, din blog tilhørte ham den anden Nicolaj, der hang ud til Sørens gilde … Brikkerne er så småt begyndt at falde på plads i min træge hjerne…

  10. Nicolaj said, on maj 29, 2007 at 14:30

    Ja, sådan noget kender jeg godt. C’est la vie!

  11. Seebach revisited « Melatonin said, on oktober 21, 2007 at 1:53

    […] Seebach revisited I tryg forvisning om at Melatonins læsere aldrig besøger andre sider end denne, føler jeg mig hermed forpligtet på at viderebringe nedenstående (for mig) nye kapitel til the neverending story om Seebergs Apache-video (Se også Seebach 1): […]


Der er lukket for kommentarer.

