Melatonin

Joost

Posted in 2.0, Må eje! by Søren K on maj 3, 2007

Update 2/10 ’07: Invitationer er et overstået kapitel i Joost-sammenhæng. Klik ind på Joost.com og tag del i løjerne!

Update 17/5 ’07: Joost har åbnet op for at man kan invitere sig selv, hvorfor jeg ikke ser nogen grund til at jeg skal sidde og invitere folk længere. Klik ind på http://joost.com/presents/gigaom-newteevee/ og inviter dig selv indenfor.

Joost

Original: Jeg fik for nylig en invite til Joost – det nye verdens- omvæltende initiv fra det danske it-wizz-kid der stod bag Kazaa og Skype, Janus Friis.

Det var Peter Ipsen fra Turbino kontorhotel der var så venlig at spamme mig en invite, efter jeg tidligere havde lagt en comment på hans blog.

Og Joost? Well, jeg har nu haft det i godt 3 uger, og det er da meget fint. Udvalget af programmer (især de interessante) er lidt smalt, kvaliteten halter lidt og lidt for ofte løber man tør for signal midt i et program … men det er detaljer der kan (og sandsynligvis vil blive) rettet op på. Og så bliver det ret blæret!

Jeg har fået 999 invites at gøre godt med (man kan ikke bare downloade programmet – man skal inviteres af en eksisterende bruger), og så skulle man da være et skarn hvis man holdt dem for sig selv. Smid en comment hvis du vil have en invite. Jeg er sandsynligvis offline fra torsdag middag til en gang mandag, så hvis det haster henviser jeg til Maltesen, der tilbyder samme service, men ikke nævner noget om at han agter at gå offline …

Update 8/5 ’07: Jeg er online og har fået fyldt op af invites, så bare keep ’em coming … så skal jeg prøve at ekspedere så hurtigt som muligt. Og så længe jeg ikke skriver her at jeg er blevet træt af det, sender jeg til alle der lægger en comment. Husk at skrive både for- og efternavn – ellers udfylder jeg felterne med åndssvage navne efter eget valg …

Update 9/5 ’07: Der er kommet ny version af Joost, men samtidig har der været nogle serverproblemer, hvilket har gjort at jeg har været lidt bagud med invitationerne. Nu skulle det dog snart være fixet – jeg er ved at installere den nye version mens jeg skriver.

66 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. maltesen said, on maj 3, 2007 at 19:06

    Jeg har ikke planer om at gå offline lige med undtagelse i morgen fredag, hvor jeg er udenbys hele dagen…

  2. turbino said, on maj 3, 2007 at 23:04

    Hey.. fedt at læse.. tja. jeg glæder mig til at joost for alvor kommer i gang… har lige afmeldt min licens.. lidt for at straffe dr.. for at bygge dyrt,, og fyre ansatte… bad deal.. dump licensen.. se her

  3. turbino said, on maj 3, 2007 at 23:10

    har du fået 999 invites ??? hvordan fik du det ??

  4. maltesen said, on maj 4, 2007 at 7:04

    @turbino: Hvis du bruger den nyeste version af Joost, fremgår det der hvor du sender invitationerne afsted, hvor mange du har…
    Lige pt. har jeg 991 tilbage…

  5. Allan said, on maj 6, 2007 at 16:48

    Hej jeg kunne godt tænke mig at prøve joost hvis der er en der vil invite
    Allan

  6. pern said, on maj 6, 2007 at 19:51

    også en denne vej takker
    hilsen pern

  7. søren said, on maj 6, 2007 at 20:30

    Hej
    Det ser spændene ud kunne godt tænke mig at prøve det
    Mvh Spc

  8. Kim said, on maj 6, 2007 at 21:28

    Hej
    Det lyder da som et spændene idè, du må meget gerne sende en invitation min vej tak.
    Mvh. Kim

  9. Allan said, on maj 6, 2007 at 22:02

    Jeg ville da også gerne prøve. Man vil jo gerne være ført med på vognen. Jeg tror sgu det bliver stort!

  10. Niels said, on maj 7, 2007 at 10:04

    Vil da gerne have en invite og prøve hvad det er for noget den gode janus nu har fundet på…
    Tegner jo til at kunne blive stort

  11. Erik said, on maj 7, 2007 at 10:17

    Det vil jeg osse gerne prøve …

    Hilsen

    Erik

  12. Peter Hansen said, on maj 7, 2007 at 11:04

    Hej jeg kunne godt tænke mig at prøve joost hvis der er en der vil invite
    Allan

  13. Eva Hansen said, on maj 7, 2007 at 14:40

    Hej jeg kunne godt tænke mig at prøve joost hvis der er en der vil invite,er lidt træt af de Danske programmer

  14. Kirsten said, on maj 7, 2007 at 15:59

    Søren, nu bliver du vist spammet…

    Har ingen anelse om, hvad Joost er, men hvis jeg bliver lige så glad for en Joost-invite som min Google-invite i tidernes morgen, går jeg jo en lys og lykkelig fremtid i møde…

    Så be’ om…

  15. Jacob said, on maj 7, 2007 at 16:18

    Hej,
    jeg kunne rigtig godt tænke mig at se hvad det er for noget. så hvis du har flere invite’s så send gerne en denne vej.
    Tak, jacob

  16. Ane Sofie Winther said, on maj 7, 2007 at 16:23

    jeg kunne meget gerne tænke mig ig se mærmere på Joost…. hvis nogen vil sende den vil jeg blive meget glad for det….

  17. Jesper said, on maj 7, 2007 at 17:18

    Hej
    Jeg vil da gerne ha en invitation, hvis der er en der har for mange.
    mvh
    Jesper

  18. Flemming said, on maj 7, 2007 at 18:41

    Hej vil gerne prøve hvis en er så venlig at invitere

  19. Morten said, on maj 7, 2007 at 18:44

    Hey..
    Kunne da være fedt med en invitation..
    ser ret spændende ud det der joost..

    Venter i spænding..:)

  20. jan-ras said, on maj 7, 2007 at 21:01

    hej
    da jeg ikke kender nogle med joost som kan inviter mig
    Jeg vil da gerne ha en invitation pleess
    og tak på for hånd
    jan-ras

  21. jørgen said, on maj 7, 2007 at 22:35

    hey. kunne godt tænke mig en invitation til joost. Hvis du har flere tilbage . hilsen jørgen

  22. Birgit said, on maj 7, 2007 at 22:52

    Hej!

    Jeg kunne godt tænke mig, at prøve JOOST. Er der en der har en invite i overskud :-)

    Birgit

  23. Mads said, on maj 7, 2007 at 22:54

    Hey Søren
    Jeg vil gerne være til at supporte det nye TV medie.
    Jeg glæder mig til at modtage en invitation fra dig. Og tak fordi du deler ud !!

    /Mads

  24. George said, on maj 8, 2007 at 0:52

    Nu har jeg læst så meget om det og kunne da godt tænke mig at prøve det hvis du har invite tilbage(eller en anden måske havde det!).

    /George

  25. Claus said, on maj 8, 2007 at 10:08

    Hej
    Kan man være så heldig at få en invitation? Er ret spændt på hvad Joost kan.

    Mvh Claus

  26. Carsten Jensen said, on maj 8, 2007 at 12:56

    Jeg ville da også blive glad hvis der kunne falde en invitation af til mig.

    Der er en lille notits i børsen idag om tv på nettet, som nævner joost så der bliver nok run på det næste stykke tid.

    MVH

    Carsten

  27. Kasper said, on maj 8, 2007 at 14:23

    Hej Søren,

    Hvis ikke du allerede er løbet tør for invites, må du meget gerne sende mig en.

    På forhånd tak – Kasper

  28. Jan said, on maj 8, 2007 at 15:03

    Hej, hvis du stadig har flere invites vil jeg gerne have en (har føst lige opdaget siden)

    Mvh

    jan

  29. Thomas said, on maj 8, 2007 at 18:47

    Hejsa.. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad Joost er for noget.. men kender desværre ingen som vil invitere mig eller som kan gøre det.. så håber på du vil sende en invitation til mig hvis du stadig har flere

    På forhånd tak.
    Thomas

  30. Jesper said, on maj 8, 2007 at 21:08

    Nogen der oplever at joost hakker noget så grusomt?

  31. Philip said, on maj 9, 2007 at 7:38

    Sådan en bandit kunne jeg da gerne prøve… har testet Zattoo, fint at se DR2 på.

  32. Bertil said, on maj 9, 2007 at 12:10

    Hej, fin site du har ::)) Skulle der mon være flere invites så ville jeg blive glad. Mvh Bertil

  33. Nikolai said, on maj 9, 2007 at 13:06

    hej, jeg er også vild efter at få lov til at prøve joost, så ka jeg ikk få en invite nikomof@gmail.com

  34. Bo said, on maj 9, 2007 at 13:14

    Jeg vil da meget gerne afprøve Joost…. :-)

  35. Arne Jensen said, on maj 9, 2007 at 14:49

    Hej Søren,
    Ja tak, jeg vil også gerne prøve Joost.
    Hilsen Arne

  36. Kjeld B. Kristensen said, on maj 9, 2007 at 18:21

    Jeg har først i dag erfaret, at der findes gratis TV på internet. Du må meget gernes sende en prøve på Joost.

    Hilsen Kjeld

  37. ole svejgaard said, on maj 9, 2007 at 19:59

    jeg kunne godt tænke mig at prøve joost,så du må gerne sende en invitation til mig.
    hilsen ole

  38. Kenneth Nielsen said, on maj 9, 2007 at 20:51

    Hvis du har flere invites i overskud, kunne det være ret lækkert at prøve..

    På forhånd tak

    Hilsen Kenneth

  39. Lars Jakobsen said, on maj 9, 2007 at 21:26

    Hey det lyder sku da lækkert med 999 invites, måske der kunne blive en smidt denne vej????

    På forhånd tak Lars

  40. Kim Skriver said, on maj 9, 2007 at 23:12

    Hej Søren
    Har læst/hørt om Joost flere steder og jeg vil sætte pris
    på en invite så jeg selv kan chekke, på forhånd tak

    Hilsen Kim

  41. Nicolai Pedersen said, on maj 10, 2007 at 9:57

    Hej Søren!!

    Hvis du har flere invites til Joost, må du gerne
    sende en min vej!!

    På forhånd tak!!

    Nic

  42. Morten Rostved said, on maj 10, 2007 at 10:51

    Hej Søren,

    Jeg ville sætte stor pris på hvis du havde en invitation til overs til mig :)

    På forhånd tak..

    Coach Rostved

  43. Morten Rostved said, on maj 10, 2007 at 11:18

    Tak :)

  44. Søren K said, on maj 10, 2007 at 11:45

    Ingen årsag :)

  45. Ane said, on maj 10, 2007 at 13:56

    hey
    vil meget gerne inviteres….
    a

  46. david andersen said, on maj 10, 2007 at 16:46

    jeg vil meget gerne have en invite:P

  47. Martin Jensen said, on maj 10, 2007 at 16:53

    heyy…
    Vil da super gerne ha en invitation…
    På forhånd mange tak..

  48. chris said, on maj 10, 2007 at 20:48

    Å, må jeg ikke også gerne få een….-)

  49. jan said, on maj 10, 2007 at 20:50

    Yop………du er da en kammerat, jeg vil gerne inviteres !!

  50. ebp said, on maj 14, 2007 at 9:17

    hej Søren

    Har søgt og søgt efter adgang har du flere vil jeg blive glad

    På forhånd tak

  51. Kim N said, on maj 14, 2007 at 12:38

    Hey…. jeg synes at Joost lyder total nice
    så hvis jeg kunne få en invitation ville jeg meget gerne det
    på forhånd tak…..

    PS: den nye Linkin Park CD er for fed

  52. Steen K said, on maj 14, 2007 at 13:44

    Hej.
    Vil da meget gerne afprøve Joost også, så jeg vil da meget gerne have en invitation, hvis der er flere tilbage :-)

    På forhånd tak.

  53. Soffe :) said, on maj 14, 2007 at 19:24

    Hey :)
    Joost er top dollar har set screenshots fra det flere steder! hvis du har tid (eller gider ;p) kan du ikke sende en invite til mig? emailen er Sofus_mhansen@hotmail.com

  54. rasim said, on maj 14, 2007 at 22:22

    Hej
    kommer nok for sent men prøver aligevel
    hvis du har flere at dele ud af kunne jeg smader godt tænke mig en invitation til joost

    hvis ikke så tak anyway

  55. Claus said, on maj 15, 2007 at 8:29

    Hej, Hvis du har invites til rådighed, kan du sende en til mig. Tak – hellmannhrs@yahoo.dk

  56. Jens said, on maj 15, 2007 at 14:59

    Hej.
    Lyder meget spændende – Vil rigtig gerne prøve Joost, skulle du have flere invitationer, vil jeg være rigtig taknemmerlig.

    På forhånd tak.

  57. cecilie said, on maj 15, 2007 at 21:55

    Hej Søren. Har du stadig invitationer til Joost? JEg vil meget gerne modtage én, hvis jeg må?

    Vh Cecilie

  58. Sofie said, on maj 15, 2007 at 22:03

    Hej Søren. Jeg er meget interesseret i en invitation til Joost.
    Så hvis du har en tilbage må du rigtig gerne sende den til mig, hvis du har lyst.
    På forhånd tak.
    Venlig hilsen Sofie

  59. Paul Rasmussen said, on maj 16, 2007 at 16:13

    Hej Søren
    Vil meget gerne have en invitation til Joost hvis det er muligt.
    Mange tak
    Paul.

  60. hans said, on maj 16, 2007 at 20:07

    Hej Søren
    Jeg kunne godt tænke mig at se hvad Joost er for noget.. så håber på du vil sende en invitation til mig hvis du stadig har flere
    på forhånd tak
    Hans

  61. Claus said, on maj 16, 2007 at 23:38

    Hey. en invite til joost kunne da være cool. :-) Og er efter hånden blevet temmelig nysgerrig efter alt det hype der er omkring det. Så hvis du kan undvære en og har flere tilbage vil jeg gerne have en.

    På forhånd tak.
    Claus

  62. Claus said, on maj 16, 2007 at 23:48

    nm. de kaster dem i grams her: http://joost.com/presents/gigaom-newteevee/

  63. Paul Erik said, on maj 17, 2007 at 1:05

    da jeg har set programmet en anden sted vil gjerne have den selv er der en der er så venlig at sende mig en invitasion venlig hilsen Paul Erik

  64. Søren K said, on maj 17, 2007 at 1:41

    @ Claus

    Takker for tippet. Så lukker jeg for den automatiske tilmelding og smider et gør-det-selv-link i toppen i stedet.

  65. Rune Johsansen said, on juni 13, 2007 at 10:25

    jeg syntes også at det lyder spændene, så er det muligt at jeg også kan få en invintiatinn?

  66. Søren said, on juli 26, 2007 at 18:38

    en invitation vil være alt for nice :D
    brokmann92@hotmail.com


Der er lukket for kommentarer.

