Melatonin

Glæden ved nypudsede vinduer

Posted in Argh!, Dagligdag etc, Navlepilleri, Tomgang, Vesterbro by Søren K on april 27, 2007

Forleden, efter tre ugers tilløb, lykkedes det mig endelig at få taget mig sammen til at pudse vinduer. Og ikke bare stuevinduet – nix, det var alle lejlighedens vinduer der fik turen. Og de blev oven i købet begge to vasket både ind- og udvendigt!

Men ikke desto mindre: Se det smukke resultat herunder.

Nypudset

Og denne gang (i modsætning til sidste år) kiggede jeg kun en gang på det nypudsede vindue og tænkte: “Fåk! Mine ruder er forsvundet …”

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. schjelde said, on april 30, 2007 at 23:37

    Så kom jeg også med på vindues-vognen – i hvert fald udvendigt… Føles godt!


Der er lukket for kommentarer.

