Melatonin

Når vi nu alligevel ikke har bedre at tage os til …

Posted in Fun, Internet by Søren K on april 26, 2007

Hvor hurtigt kan du taste alfabetet ind?

Steffen B msn’ede mig dette spil (og bloggede også om det). Pt og i fjerde forsøg er jeg langt fra noget jeg har lyst til at offentliggøre, men jeg er nu alligevel (desværre) stadig fanget af Desktop Tower Defense, hvor jeg ihærdigt forsøger at slå min egen rekord, når der nu ikke er andre der formår at udfordre mig …

Tag kampen op (han er nede på 3,772 sek) og angiv din bedste tid (gerne via screenshot på egen blog eller fx peecee.dk) i Steffens comments.

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Kirsten said, on april 26, 2007 at 9:31

    3,772 sek?? Jeg fedtede rundt i noget med 10 sekunder eller det, der var værre, og hvor søren er det lige Q, W og ikke mindst X ligger, når det skal gå hurtigt?? (Jeg sprang let og elegant over de sidste lektioner i maskinskrivningskurset i sin tid (der, hvor man kom til de dumme og sjældne bostaver, tegn og tal – det hævner sig…)

    Merete, min ven, du burde kunne slå rekorden … Sender lige et link

  2. Merete said, on april 26, 2007 at 10:16

    Yes, dér var den – jeg fik 3,76 sekunder :o) Dejligt spil!

    Og nej, screendumps fatter jeg så ikke at lave, men jeg er da trods alt at finde på rekordlisten…bare i tilfælde af, at en eller anden freak skulle kræve beviser:o)

  3. Kirsten said, on april 26, 2007 at 11:04

    Sådan, Merete! Du styrer! Vidste, du kunne! (Især i betragtning af de utallige gange, jeg har tabt til dig i lignende games….).

  4. Steffen Boeskov said, on april 27, 2007 at 2:46

    så vil jeg da ikke undlade at gøre opmærksom på at jeg er nede i 2,665..

    og ja – det ER sørgeligt..

  5. Signe said, on april 28, 2007 at 23:12

    Jeg forbedrede i løbet af ca. 5 minutter min tid med omkring 3 sekunder… Hvis den udvikling fortsatte ville jeg om 10 minutter kunne gøre det på -1,5 sekunder – men det er nok alligevel ikke realistisk :-)

    Jeg er på 4.699 nu… det her kunne godt blive vanedannende!

  6. Christoffer said, on april 30, 2007 at 14:47

    jeg vil bare lige lufte at jeg er nede på 2,1 ….


Der er lukket for kommentarer.

