Melatonin

Shhh!/zoofili

Posted in Argh!, Internet by Søren K on april 16, 2007

Først og fremmest: Undskyld!

Og lad mig understrege at det ikke var med min gode vilje, men gnisten har bare ikke været der i et par uger.

På den anden siden betyder det forhåbentlig, at de dårlige gæster forsvandt, således at det kun er cremen (dvs dig!) der hænger på endnu! (Bemærk hvor elegant jeg her fremhæver dig som en yndlingslæser, mens alle andre mennesker i stort set hele verden svines til som andenrangsmennesker (hermed ikke sagt at de ikke er det!)).

Og hvad er så mere oplagt at lægge ud med, end en god gang zoofili? Zoofili er, som den flittige jeg-klikker-på-alle-links-file læser vil vide, defineret som: “et menneskes seksuelle tiltrækning til ikke-menneskelige dyr”. I min optik en ganske uforståelige fili. Men “Whatever works for you”, som den skumle receptionist i Twelve Monkeys siger.

Ikke desto mindre undrede det mig såre, da jeg stødte på en bannerreklame for Sofili.com. Man mindes beretningen om forældreparret (true story!), der henvendte sig til præsten, fordi de gerne ville have deres barn døbt. De havde fundet frem til et (i deres ører) rigtig pænt navn: Anus.

Anyway. Hvad får et velfungerende menneske til at kalde en strømpe-biks for Sofili.com???

Tilsyneladende samme menneske som bikser den side sammen, som nedenstående billede er screendumpet fra. Kald mig reaktionær, kald mig skummel, kald mig old-fashioned, kald mig whatever, men der findes kun een farve der er passende til herrestrømper! Sort! Sort som kul, døden og arvesynden. Sort, sort, sort!

Sofili.com

Og så bliver ens undren i øvrigt ikke mindre, når man lige researcher lidt til sin blogpost, og for en ordens skyld taster sig frem til zoofili.com, og støder på nedenstående skærmbillede (i uddrag):

zoofili.com

Video Production” kan man (til nøds) forstå, men “Baby Gift Basket” og “Gourmet Basket” går ganske og aldeles hen over hovedet på mig. Min hang til research går desværre ikke så langt som til rent faktisk at klikke på linksene. Såfremt nogle af mine læsere ligger inde med modet, modtager jeg dog gerne fyldige (uillustrerede) rapporter i comments …

Update: Nu kan man også få hofteholdere hos dem … det bliver altså mere og mere suspekt!

24 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. frovin said, on april 16, 2007 at 6:06

    Aggemam?

    Velkommen tilbage!

  2. Signe said, on april 16, 2007 at 9:07

    Lad mig citere Frovin (bare fordi jeg sys, han er så sej til det med ord): “Velkommen tilbage!”

  3. Søren K said, on april 16, 2007 at 12:45

    Takker :)

  4. NikolajFR said, on april 16, 2007 at 20:02

    Jeg kunne ikke være mere uenig! Mørkegrå kan også gå til visse lejligheder.

    Ja selv hvide sokker…

    – til løbeturen eller badmintonkampen vel at mærke.

    (desuden skal man ikke undervurdere det upraktiske i at have 16 par sorte sokker – det er et frygteligt arbejde at matche dem efter vask).

  5. Nicolaj said, on april 16, 2007 at 20:28

    Godt at læse noget herinde igen uden et eneste youtube link. Din sidste post handlede vist nok om det der vanedannende spil og jeg var lidt bekymret for om du sad fast i det. Jeg forstår din undren og jeg sætter pris på den, Søren.

    – Nicolaj

  6. Livette said, on april 17, 2007 at 2:31

    Nice blog!

  7. Nikolaj said, on april 17, 2007 at 11:35

    Hey det glæder mig at være en creme!
    Dejligt at der sker lidt herinde igen! Man skal slet ikke gå med sokker, det har aldrig ført noget godt med sig! Men når det er sagt, er sort nok det mest praktiske. Man kan gå i dem så lang tid man vil, uden at kunne se hvor beskidte de er.

  8. frovin said, on april 17, 2007 at 13:31

    Med det vejr vi har skal man vel slet ikke gå med strømper..?

  9. Nicolaj said, on april 17, 2007 at 14:20

    Hende Livette er vist en værre en…

  10. Søren K said, on april 17, 2007 at 14:43

    Et interessant fænomen at der indgår to Nikolaj’er og to Nicolaj’er i Melatonin-cremen. Det giver en hulens masse punktummer og kommaer.

    @ Nicolaj (comment 9): Jeg tror mest hun er en lidt sølle en. Hun har en blog der er nogenlunde lige så sølle som Melatonin, men hun har ingen læsere, og er derfor taget på rundtur på tilfældige blogs for at lave lidt reklame. Den eneste comment hun har fået er på denne post: – og surprice: Når man klikker sig ind på comment-skribentens blog ligger der en “Nice blog!”-comment fra Livette …

  11. Kirsten said, on april 17, 2007 at 15:06

    Har pudsigt nok ingen holdninger til herresokker (men det har den kære – russiske? – Livette jo tydeligvis!), så jeg vil læne mig tilbage og vente på, at der kommer et indlæg inden for min interessesfære …

    I mellemtiden off topic: Hang ud med Kathrine O. fra KFS m.m. – som du, Søren, vist kender – forleden og fik med møje og besvær overtalt hende til at lave en blog, når hun nu drager udenlands – selvom der var mange invendinger og spørgsmål så som: “Hvordan laver man sådan en?”, “Hvad skriver man om?”, “Kan man så kommentere hinanden?”? Ej, hun er cool …! (selvom hun røg alle mine cigaretter)

  12. Søren K said, on april 17, 2007 at 15:32

    @ Kirsten

    Hvis jeg husker ret, kunne linket til en Baby Gift Basket vel godt være inden for din interessesfære? Altså måske ikke lige dén specifikke BGB, men det kunne være der var andre modeller samme sted?

    OT: Det lyder som en god plan at vride armene rundt på Kat O & Christel. Bearbejder du Katrine, skal jeg til gengæld udsætte Christel for et moderat fysisk pres. :)

  13. Kirsten said, on april 17, 2007 at 17:46

    @ Søren

    Baby Gift Basket: Din hukommelse har vist set bedre dage….
    OT: Deal! Men det bliver vist Christel, der bliver nemmest at overtale. Hun skulle, ifølge Kathrine, være lidt af en it-haj… Kathrine derimod – lever jo i en jordhule og af 1 krone om dagen – og har ved et mirakel noget så vulgært moderne som en e-mailadresse (P.S. Vi ER venner….. :)

  14. Søren K said, on april 17, 2007 at 18:26

    @ Kirsten

    Er du sikker på at det er min hukommelse den er gal med? I dit indlæg “Blandede feriefølelser” lyder det nu mere som om det er din families evner inden for reproduktion der er problematiske … ;)

  15. Kirsten said, on april 17, 2007 at 18:43

    @Søren …
    Min families evne til at reproducere fejler – desværre? – ingenting … De går bare alt meget op i det… ;)

    BGB: Tror måske, vi taler forbi hinanden. Hvis en Baby Gift Basket er det, jeg TROR, det er, er det ikke det, jeg vil storme ud for at erhverve mig – men nu har jeg godt ikke tjekket linksene…. Med mindre du var ironisk, øh, hvilket du i din selvbeskrivelse skriver, at du kan være ;) .. Nevermind, glem BGB’erne – vi lever nok lykkeligt uden :)

  16. frovin said, on april 17, 2007 at 21:23

    Jeg vil gerne bede mig fritaget for at modtage en Baby Gift Basket.

    Sæt nu man ikke er hjemme når den ankommer.

  17. Søren K said, on april 18, 2007 at 0:22

    @ Kirsten

    Jeg har heller ikke tjekket linksene, men jeg går ud fra at der er tale om en kurv med gaver, beregnet til at give til babyer eller deres forældre. I så fald tænkte jeg den ville være oplagt som gave til din familie … men fred med det (og den).

    @ Fro

    Jeg har allerede bestilt en til dig …

  18. frovin said, on april 18, 2007 at 7:10

    Søren, det har bare ikke at være i min ferie.

    Tænk at komme hjem og så ligger den der!

  19. uth said, on april 20, 2007 at 15:18

    så okey da – hold din ferie i http://www.visitnordjylland.dk – så stråler solen – du kan stille et telt op i haven.

  20. Kirsten said, on april 23, 2007 at 10:39

    Melatonin: R.I.P.? :)

  21. Søren K said, on april 24, 2007 at 2:06

    @ Kirsten

    Well … jeg ved det ikke. Overvejer det. Trangen til at blogge er mysteriously forsvundet i øjeblikket.

  22. Kirsten said, on april 24, 2007 at 9:15

    Det er nok ikke så mystisk igen. Du har vel bare fundet dig en væsentlig sjovere hobby! ;)

  23. frovin said, on april 24, 2007 at 11:53

    Der findes noget, der hedder ferie og fri. Det er godt.

    Måske er det det, melatonin-mesteren trænger til?

    Eller flere bifture! Hvad synes han om “The Fountain”?

  24. Overhørt (dvs: Set) 9 « Melatonin said, on december 17, 2007 at 1:58

    […] *) Evt de samme syge mennesker, som kalder en sokke-bix for sofili? […]


Der er lukket for kommentarer.

