Melatonin

Lige hvad vi ikke havde brug for …

Posted in Argh!, Fun, Internet, Tomgang by Søren K on marts 30, 2007

Desktop Tower DefenseDesktop Tower Defense er desværre nu kommet i version 1.2. Det betyder nye krible-krabler, et nyt tårn, en ny bane og … endnu flere timer hældt ud af vinduet og direkte ned i DTD. Sorry girls & gents, men vi må på’n igen.

Da krible-krablerne, tårnene, banerne og virkeligheden som sådan har ændret sig siden sidst opretter jeg hermed high score-gruppen mela2nin  (goooooood grief! Det burde være mig der var ham som var ham der skrev spisesedler for ekstrabladet …). Det betyder også at der ikke længere er håneret forbundet med melatonin-high score-gruppen (hvilket er ret meget en skam, eftersom det lige lykkedes mig at snuppe førstepladsen foran Stef minutter inden den nye version kom på).

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Do NOT go there! « Melatonin said, on marts 30, 2007 at 5:36

    […] Mar 21st, 2007 by Søren K Update 30/3 ‘07: Ny version ude. Se Lige hvad vi ikke havde brug for … […]

  2. turbino said, on april 10, 2007 at 17:07

    skal du stadig bruge en Joost invitation ??

  3. […] fra noget jeg har lyst til at offentliggøre, men jeg er nu alligevel (desværre) stadig fanget af Desktop Tower Defense, hvor jeg ihærdigt forsøger at slå min egen rekord, når der nu ikke er andre der formår at […]

  4. Xmark said, on maj 15, 2007 at 14:07

    Du må til den igen….. Kom til at slå din rekord


Der er lukket for kommentarer.

