Melatonin

Mens vi venter …

Posted in Feel good, Musik, Video by Søren K on marts 25, 2007

… tager vi lige en singalong!

Grib mikrofonen! Og så kører vi …

For dem der nu engang har det sådan:

[Youtube=http://www.youtube.com/watch?v=vjxvB00VXto]

Til ære for Fro og hans legendariske Titanic-performance til et talentshow for mange år siden:

[Youtube=http://www.youtube.com/watch?v=aDwCNtyzF2E]

Og endelig en special treat for vore spansksprogede læsere:

Disclaimer: Jeg har ingen anelse om hvad ovenstående sang handler om. I fald jeg er i gang med at sprede spansksproget Al-Qaeda-propaganda, vil jeg gerne understrege at der er tale om en fejl. Er det derimod en sang om hvor forfærdeligt 9/11 var, vil jeg gerne understrege at melodien er en fejl. Faktisk har jeg meget svært ved at forestille mig et scenarie, hvor man kan sætte billeder af 9/11 sammen med discount-disco af denne rang, uden der er tale om en fejl …

Undskyld!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jakob said, on marts 26, 2007 at 19:40

    Det sidste bidrag er i højere grad end de første endnu et tilfælde af forurening af nettet.
    Jeg kan om kun tilslutte mig følgende kommentar til “delfin – hasta (indtil) el fiiiiin” på youtube, i hvert fald på det principielle plan:
    porfavor haganle un favor al mundo y maten este idiota es lo peor que se ha visto (please, gør verden den tjeneste at skyde denne idiot, det er det værste, jeg endnu har set…)

    så afgjort en fejl

  2. frovin said, on marts 26, 2007 at 20:03

    Legendarisk, ligefrem…

    :smigret:


Der er lukket for kommentarer.

