Melatonin

Jeg har svigtet!

Posted in Fun, Kvinder, Video by Søren K on marts 23, 2007

Det viser sig at min dejlige kæreste aldrig har set The Funniest Joke In The World. Det skal der rettes op på!

… og så tager vi den da også lige med spanske undertekster:

Og fordi jeg kan, kommer der her en helt anden sketch, bare med polsk voice-over:

Og endelig, for dem der holder af Star Wars:

Update: Faldt lige over denne vidunderlige Hitler in England-sketch (som jeg ved et sært, sært tilfælde aldrig havde set før). Jeg linker den her af to grunde:

1) Den har japanske undertekster (hvilket giver mulighed for mange stenede overvejelser. Kan man overhovedet oversætte MP til japansk? Hvordan? Kan japanere overhovedet grine? Etc etc).

2) Den har Michael Palin (min eneste konkurrent i kampen om at blive verdens mest sympatiske menneske) i rollen som Bimmler.

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. schjelde said, on marts 23, 2007 at 8:29

    ‘Sært lykkelig’ + ‘min dejlige kæreste’… Tingene falder ganske langsomt på plads! Så kom våren til Vesterbro… Viel Glück!

  2. frovin said, on marts 23, 2007 at 9:03

    Kæreste…?? Jamen, tillykke! Hvem er det?

  3. Nicolaj said, on marts 23, 2007 at 17:30

    frovin tog jo nærmest ordene ud af min mund…

  4. Signe said, on marts 24, 2007 at 1:07

    Hehe, jeg ved det godt! Men jeg må vist hellere lade ham selv sige det…

  5. muff said, on marts 27, 2007 at 10:08

    Det er ikke mig…

  6. foss said, on marts 27, 2007 at 13:05

    åh, så mystisk det skal være


Der er lukket for kommentarer.

