Melatonin

TP ruinerer mig!

Posted in Arbejde, Dagligdag etc, Må eje!, Musik by Søren K on februar 27, 2007

TP… og det er ok.

Eller det er det ikke, men så alligevel. TP er som et lille barn med røvmeget charme, som man skælder ud til den store gulvmedalje, for derefter at gå ind ved siden af og grine die hinterpart im lasen, fordi skidensprælleren er for sjov og for cool og fordi man håber, håber, håber at han/hun/den/det for altid vil være så cool og sjov og aldrig, aldrig, aldrig lade sig opdrage.

Blev dirrigeret indenom af en homie, og kom ud med Drori-Hansen Furniture (som jeg i virkeligheden er lidt bange for at jeg har i forvejen, men jeg tror det ikke!), Dylans Slow Train og Under Byens Det er mig der holder træerne sammen.

De kostede hhv 25,- 49,95 og 49,95, så det er jo ikke fordi lige de tre cd’er i sig selv … er bare røget ind i en dårlig stime hvor jeg hamstrer for ofte. Eller måske trøsteshopper jeg lidt, fordi jeg åbenbart er lidt mentalt defekt for tiden. Gik helt kold på arbejdet, da jeg omkring kl 15 var færdig med de umiddelbare ildebrande og burde begynde at kigge lidt ud i horisonten og forberede etc. Helt kold!

Skred kl 16.

Update 7/3 ’07: Gør i øvrigt igen opmærksom på de gode tilbud på Cave

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. maltesen said, on februar 27, 2007 at 20:15

    TP er også min lokale pladepusher. Køber med glæde mit stof hos dem, da stort set ingen andre har det, som jeg gerne vil ha’.

    Sidste nye køb er denne med en af ynglingsgrupperne fra firserne…

  2. Nicolaj said, on februar 27, 2007 at 22:23

    Min CD pusher er unik og ikke med i en kæde, men ligger inde med guld og ved det sjældent. For eksempel købte jeg Erykah Baduh CD’en Baduizm for 15 kroner.

    Og så grinte jeg hele vejen – alle tyve meter…

  3. Fro said, on marts 1, 2007 at 12:33

    Hvor er det godt du endnu ikke har opdaget Filmhusets DVD-shop, Zøren.

  4. Søren K said, on marts 1, 2007 at 14:08

    Shhh!

  5. […] Jeg har lært mere, men klokken er mange og jeg skal læse igen i morgen og forsøge at komme igennem meget til næste uge. Jeg ville gerne hylde TP lidt mere, men jeg er sgu for træt. Lad mig bare være enig med Søren K. […]


Der er lukket for kommentarer.

