Melatonin

Bad timing …

Posted in Internet, Navlepilleri by Søren K on februar 22, 2007

Ny TønderMens jeg sidder her og er bitter (se foregående post), spreder Pol.dk/Ny Tønder dog a little ray of bitter sunshine

Det er muligvis mig den er gal med, men var det mig der styrede verden, ville jeg næppe vælge at reklamere for Ny Tønder som børnefamiliernes by lige i disse dage …

(Hvis det kun er mig den er gal med, så klik på reklamen til højre!)

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. naonao said, on februar 22, 2007 at 9:16

    Det billede vækker skumle associationer. Hvad laver det barn med hånden? Hvorfor løfter kvinden armenene i begejstring, mens den hånd foretager sig for kameraet skjulte ting? Hvad gemmer manden med den store, udposende jakke?

    Jeg er bange for, at Ny Tønder stinker.


Der er lukket for kommentarer.

