Melatonin

Således lyder rumvæseners grin

Posted in Fun, Video by Søren K on februar 15, 2007

Denne video tager 9 minutter.

Den kræver gode/effektive højttalere.

Har du det, kan den redde din dag, ligesom den allerede har reddet min!

God fornøjelse.

Edit: Har lige set denne for tredje gang – og for tredje gang fik den tårerne frem i mine øjne. Er i skrivende stund ved at optage lyden – skal så meget ha’ det grin som ringetone!

Bonus for de indviede: Tre af mine kollegaer ser ovenstående video …

Update 8/3 ’07: Se også follow-up-posten her.

10 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Signe said, on februar 15, 2007 at 14:33

    Jeg ELSKER deres accent! Rigtig amerikansk – mmm! Og så fik det klip mig i øvrigt til at tude af grin, slet ikke dårligt på sådan en grå torsdag…

  2. maltesen said, on februar 15, 2007 at 23:47

    Hvorfor ikke vise noget fra Mars Attacks

    Edit: Linkfix. Søren K

  3. Søren K said, on februar 16, 2007 at 1:26

    Tjoe … man kunne også vende den om og spørge: Hvorfor vise noget fra Mars Attack?

    Jeg kan sandt for dyden ikke se nogen som helst sammenhæng … men det er måske bare mig?

  4. Smukt? Tror jeg nok! « Melatonin said, on februar 16, 2007 at 1:50

    […] meta-sammenfald at jeg på forhånd opgiver at forklare det), og sidder og genser (slash -hører) Således lyder rumvæsener, da jeg uforvarende klikker ind på politiken.dk og støder på denne nyhedsoversigt … […]

  5. schjelde said, on februar 16, 2007 at 21:50

    Nåååårh… Og Jean græder! Så blir det ikke meget smukkere :D

  6. Kim said, on februar 17, 2007 at 8:06

    Fantastisk! Har ledt efter den – stor, stor humor!!! :P

  7. maltesen said, on februar 17, 2007 at 11:18

    @Søren K: Jeg tænker på marsmændenes grimme grin i Mars Attack ;-) – du har vel set den?

  8. Søren K said, on februar 20, 2007 at 2:25

    @ Schjelde

    Well … jeg vil mene at Inga er smukkere end Jean.

    @ Malte

    Jo … men jeg kan sandt for dyden stadig ikke se nogen sammenhæng. Ham her er the real shit!

  9. Søren K said, on februar 20, 2007 at 2:26

    @ Kim

    Alt for dig! Alt for dig …

    Søren K

  10. […] Mar 8th, 2007 by Søren K OBS: Denne post giver ingen mening, hvis man ikke har set Dad at Comedy Barn-videoen/Således lyder rumvæseners grin-posten. […]


Der er lukket for kommentarer.

