Melatonin

Bekendelse

Posted in Arbejde, Argh!, Art, Bekendelse, Kvinder, Musik by Søren K on februar 15, 2007

The Weather ProjectKlokken er 5.36 og jeg har intet fornuftigt at blogge om. Ikke at det plejer at være en hindring. (Jf Amazing/random/update).

Klokken er 5.37 og jeg skal (burde) gå på arbejde lige om lidt, men har mere lyst til bare at sidde her og lytte til den 11. time.

Klokken er 5.38 og Mette Moestrup stinker. Beklager Mette. På tide nogen fortæller dig det. Men jeg tror jeg har en af dine digtsamlinger stående, og jeg skal nok lade være med at smide den ud eller give den til genbrug. Men du stinker!

Klokken er 5.44 og Attrap har ikke blogget i dag. Hverken her eller her. Det er jeg skuffet over. Til gengæld har Sarah engang besvaret et “jeg elsker dig” med at fortælle, hvad hun havde i sine lommer.

Klokken er 5.47 og Bertelsen har besøg af Olafur Eliasson, og derfor ryger et billede fra hans Weather project på som illustration.

Klokken er 5.49 og jeg er over and out.

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. schjelde said, on februar 15, 2007 at 18:35

    Du møder da grusomt tidligt…

  2. Søren K said, on februar 19, 2007 at 1:18

    … eller burde i hvert fald … :-|


Der er lukket for kommentarer.

