Melatonin

Mænd og kvinder på 3 minutter

Posted in Dagligdag etc, Kvinder, snip, Video by Søren K on februar 8, 2007

—-snip—-

Det er —-snip—- der holder nettet kørende!

Derfor tilegner jeg min blog til ham – og lur mig (det er en god dag at lure!)
om så ikke han kvitterer med dagens smukkeste video!?!

Denne går ud til alle de kvinder, jeg aldrig vil lære at forstå.

Update:

Gå ind på google.dk, skriv snip i søgefeltet og vælg sider på dansk inden du søger …

Rart at se at Google også anerkender snips betydning for nettet!

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] men det var snip der stak hende/ham/dem/det, og snip han er […]

  2. Melatonin Slim Boy In Party Hat « said, on maj 10, 2007 at 23:09

    […] Boy In Party Hat May 10th, 2007 — Søren K Snip (Jeps, det er ham faste læsere genkender som nettets opretholder, al menings centrum og Kristelig […]

  3. Søren K ind i valgkampen! « Melatonin said, on november 9, 2007 at 15:46

    […] gode —-snip—- (der jo som bekendt holder nettet kørende) har meldt mig ind i landskampen valgkampen.Jeg vil gerne hermed bekendtgøre, at jeg har meldt mig […]

  4. Overhørt 15 « Melatonin said, on juni 12, 2008 at 1:19

    […] fordi det er meget lang tid siden Melatonin har æret —-snip—-, viser vi nu denne lille kortfilm til hans […]


Der er lukket for kommentarer.

