Melatonin

Spiderman smider masken – jeg smider klunset!

Posted in Dagligdag etc, Navlepilleri, Tomgang by Søren K on februar 7, 2007

Inspireret af Spiderman, der i dag har smidt masken og afsløret at han i virkeligheden er Nicolaj G. Laugesen, har jeg besluttet at følge trop. Det er mig derfor en fornøjelse at smide klunset og afsløre at jeg er …

Superman!

Superman
85%
Spider-Man
75%
Supergirl
75%
Batman
60%
WonderWoman
55%
Catwoman
50%
Robin
45%
Green Lantern
45%
Iron Man
45%
Hulk
40%
The Flash
30%
You are mild-mannered, good,
strong and you love to help others.

Vil du også afsløre dig selv? Klik ind på www.thesuperheroquiz.com.

Og er det i øvrigt kun mig der finder det bekymrende at jeg er 75% Supergirl?

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on februar 8, 2007 at 23:29

    75% supergirl er lidt klamt på en klam måde, men jeg synes faktisk det er værre, at jeg står til at være 57% Wonderwoman?!

    Har du tager “Super Villain” testen?

    – Nicolaj


Der er lukket for kommentarer.

