Melatonin

Kylie Minogue – Showgirl

Posted in Art, Internet, Musik by Søren K on februar 7, 2007

KylieLur mig!

Tag mig hårdt og kærligt i hånden og lur mig!

Læg dit øre til mit bryst og lur mig!

Kort sagt: Lur mig om ikke der i dette øjeblik er dømt disco ud over det samlede Vesterbro.

Tine Godsk Hansen (det gode menneske fra DR Rytmisk & Event) var i går så venlig at sparke flg mail efter mig:

Subjekt: Tillykke, du har vundet Kylie
Tillykke, du har vundet i vores Kylie-konkurrence på dr.dk/musik. http://www.dr.dk/Musik/Pop/Artikler/2007/01/09144747.htm
Du vil modtage et eksemplar af cd’en ‘Showgirl – Homecoming Live’ med posten snarest.
Bedste hilsner
——————————————————————————————–
Tine Godsk Hansen
Programmedarbejder, DR Musik
www.dr.dk/musik

DR Rytmisk & Event
DR Byen
Emil Holms Kanal 20
0999 København C

T +45 3520 6483
M +45 28546483
tigh@dr.dk

www.dr.dk
——————————————————————————————–

Og lur mig da – nu hvor du alligevel er i gang – om ikke Tine Godsk Hansen (det gode menneske) holdt ord! Den lå der! Kylie Minogue, du’ min Disco Queen!

Og lad mig da bare i den forbindelse sige: “Tak, Tine Godsk Hansen, DR Rytmisk & Event! Det var morderlig pænt gjort af dig!”

Jeg påkalder hermed den virale markedsførings guder og gudinder og pålægger alle der passerer forbi denne blog enten at købe cd’en eller at skrive en takkemail til Tine Godsk Hansen, DR Rytmisk og Event, tigh@dr.dk.

Og smæk så stængerne forbi på adressen og lad os ryste mås til Kylie natten lang under discokuglens skær …

Comments Off on Kylie Minogue – Showgirl

