Melatonin

Talentløs A/S

Posted in Arbejde, Internet by Søren K on januar 25, 2007

Blev i dag på arbejdet ringet op af en fyr der gerne ville have lov at sende mig en mail om noget CMS-snask, som han gerne ville sælge mig. (For de uindviede handler det om noget med at lave hjemmeside). Det fik han lov til, og jeg fik fred – han ringede fisme midt i torsdagstærten! Kort efter modtog jeg flg mail:

Hej Søren,
Tak for en god telefonsamtale. Som aftalt sender jeg lidt information om Composite CMS Content Management System. Composite CMS anvendes bl.a. som indholdsstyrings-software til Internet og intranet-løsninger hos et bredt udvalg af organisationer, bl.a. NOVO A/S, Tivoli, Lyngby-Tårbæk Kommune, Medicon Valley Academy, Sampension, Wonderful Copenhagen, ISS, InvesteringsForeningsRådet m.m.

[..] bla bla bla [..]

Jeg håber, at vedlagte giver et godt indtryk af Composite CMS – du er naturligvis velkommen til at ringe med yderligere spørgsmål. Ellers vil jeg i nærmeste fremtid kontakte dig telefonisk for at høre nærmere.

Med venlig hilsen/Best regards
Juma Kruse
Salgskonsulent

Talentløs A/SJeg følte mig imidlertid ikke fuldt oplyst, så jeg valgte at klikke forbi firmaets hjemmeside. Og mødte skærmbilledet, som jeg har screendumpet her til højre (klik for forstørrelse) …

Så vælger man altså også at arbejde op ad bakke! Sendte ham dog en venlig takkemail for dagens grin.

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. maltesen said, on januar 27, 2007 at 13:00

    Det virker ikke specielt troværdigt når en medarbejder ringer fra et firma, som selv har problemer med deres hjemmeside…

  2. musikrebel said, on januar 27, 2007 at 16:43

    Maltesen: Well, det er vel indlæggets pointe…


Der er lukket for kommentarer.

