Melatonin

Vågen, ond og gloomy …

Posted in Argh!, Dagligdag etc by Søren K on januar 18, 2007

BrevMan skulle være et skarn, hvis man ikke til hver en tid kunne lægge sig ned på stedet og sove i 12 timer!

Sådan har jeg i lang tid været overbevist om at det forholdt sig … hvilket nu har gjort mig til et skarn. Og oven i købet et ondt og gloomy et af slagsen!

Nedturen startede tirsdag, hvor jeg stod op kl 6 (Sic!) for at deltage i chefens kobberbryllups-surprice-morgenkaffe. Da havde jeg fået ca 2½ times søvn. Interessant nok er jeg sådan indrettet, at selvom jeg kun har sovet 2½ time, så bliver jeg ikke træt før langt ud på natten, hvilket bevirkede at jeg natten til onsdag kun fik jeg 4½-5 timer. Hvilket så igen betød at jeg havde en lorte-dag på arbejdet, hvor der bare ikke rigtig skete noget.

Til gengæld gik jeg så kold onsdag aften kl 19.30. Helt kold!

… og vågnede igen seks timer senere, og var frisk. Helt frisk!

Kort efter blev jeg så også ond og gloomy. Helt ond, helt gloomy. Og så hjalp det da alligevel lidt, da jeg hos en blogger (men har glemt hvor, og er ikke i stand til at finde stedet … beklager derude. Har du skrevet om dette, så smid lige en kommentar, så skal jeg tjekke om det var dig der gjorde mig ommærksom på historien og give dig passende credit derfor) faldt over historien om brevet uden adresse. En skide skitse af nederste venstre hjørne af England, og så kommer brevet frem … Watch and learn, PostDanmark. Watch and learn!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nicolaj said, on januar 19, 2007 at 14:45

    Det kunne man godt overveje at gøre en gang. Bare for at teste Post Danmark.

  2. Benjamin said, on januar 22, 2007 at 0:13

    Ja, så kunne man skrive: Til Søren K!
    – også tegne et groft rids af Sjælland og sætte en prik i øverste højre hjørne ;-)
    – nok ikke så sandsynligt at PostDanmark klarer den. Men man ved jo aldrig. Det kunne jo være at der var en KFS´er der var lørdagspost den dag.


Der er lukket for kommentarer.

