Melatonin

Min by, mit KBH

Posted in 2.0, København, Vesterbro by Søren K on januar 18, 2007

MitKBH

Så meget for mit ellers dårlige humør …

Røg ind på mitKBH, oprettede mig som bruger for lige at præcisere lidt omkring Café Riga (Nøgleord Café Riga: Beskidt DagligstueIstedgade Kikset Lilla vægge PersonlighedSlidt Vesterbro), og øjeblikke senere tikkede en mail ind i mailboxen. Ingen fancy grafik. Ingen dræbende kedelig sweettalk. Næh, her blev der gået lige til døren/fadet/sagen:

mitKBH: Velkommen, min ven

Kære sof1705

Fantastisk! Du er nu oprettet som bruger på mitKBH. Vi elsker dig allerede!

[..]

Kære mitKBH

Tak for velkomsten. Jeg elsker også allerede og meget pludseligt dig, og vil anbefale dig på min blog og oven i købet linke til dig under Veni Vidi Videre.

Kærlig hilsen

Søren K

 

 

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. morten gade said, on januar 18, 2007 at 8:48

    Kære Søren

    Tak for omtalen, tak for anmeldelserne. Vi glæder os til at se dine anmeldelser :-)

    Mange hilsner
    Morten
    mitKBH

  2. morten gade said, on januar 18, 2007 at 8:54

    Sikke noget rod, jeg skrev. :)

    Der manglede vist “flere af” et sted i sidste sætning.

  3. Søren K said, on januar 18, 2007 at 10:50

    @Morten

    “Vi glæder flere af os til at se dine anmeldelser”? :-)

    Søren K

  4. pil said, on januar 19, 2007 at 15:05

    Nu giver det jo mening at du – med fantastisk beskedenhed og selverkendelse – skriver at din humor er “sort, ironisk, selvironisk, sarkastisk-yadda-yadda”. Sjældent har jeg dog læst en sjovere kommentar.

  5. musikrebel said, on januar 25, 2007 at 19:22

    HA HA HA – det er da sindssygt morsomt. Han har jo flyttet “flere” et andet sted hen i sætningen, end man lige regnede med!! Got it? Got it?!?! *hulker af grin*… HA HA HA


Der er lukket for kommentarer.

