Melatonin

B-mennesker er bedre mennesker!

Posted in Dagligdag etc, Tomgang by Søren K on januar 15, 2007

B-hund og b-barnHvad er det helt præcist der sker for alle dem der ligger og sover døgnets bedste timer væk? Der er intet tidspunkt så smukt eller rart som lige der mellem 23 og 02, og alligevel er der sørgeligt mange mennesker der vælger at gå i seng længe inden … men nu sker der noget!

Sovende barnPolitiken fortæller om den nye forening b-samfundet, der vil arbejde for at samfundet i højere grad bliver indrettet så der også er plads til b-mennesker. Det er gratis at være medlem, og man kan melde sig ind her.

Og så vil jeg da ikke undlade at gøre opmærksom på at det ifølge LiseLotte (i b-dialog) ikke er nogen tilfældighed at det lige er i dag denne post skrives: “A-strologi skal måske hellere hedde B-strologi – i dag! Merkur rykkede nemlig ind i Vandbæreren, som står for kreativitet og genialitet og nytænkning! Så det er vel ikke så underligt, at det lige er i dag, at B-samfundets super-idé rammer alle vore kommunikative sanser!! Tillykke til bestyrelsen og alle os andre!”

Jotak. Tillykke selv … og meld dig så ind!

Update:

Så meget for mig som b-forbillede … stod i dag op kl 6 (ok. 6.18) for at tage til Hvidovre og fejre bassemandens (chefens) kobberbryllup. Sygt tidspunkt! Syyyyyyyyyyyyyyygt!!!

Update 2:

Der er nu mere end 2600 medlemmer … måske skal vi snart til at tages alvorligt?

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. maltesen said, on januar 25, 2007 at 16:40

    Hvis du står op så tideligt ganske frivilligt, er du så sikker at du er B-menneske :-) – så selv op kl, 5.30…

  2. Søren K said, on januar 26, 2007 at 13:56

    Det var frivilligt, men hvis man endelig skal tidligt op, er chefens kobberbryllup nok en god anledning … det kan hurtigt betale sig i den anden ende af det lange løb!

  3. unsent said, on januar 26, 2007 at 16:02

    Uh, B-mennesker foren jer! Jeg er så sandeligt også B-menneske, men jeg er desværre ofte nødsaget til at stå op inden kl. 6 fordi jeg skal til forelæsninger. Det er sateme tragisk

  4. Søren K said, on januar 26, 2007 at 16:20

    Inden 6??? :-S Det er jo sygeligt!

    Jeg møder kl 10 (+/-), og hver dag er det en kamp at komme ud af sengen …

  5. unsent said, on januar 26, 2007 at 20:13

    Det er nemlig sygeligt! Hvorfor var der ingen der fortalte mig at forelæsningerne lå anderledes på Engelsk end på Litteraturvidenskab, måske jeg havde overvejet om! Det er virkelig svært for mig at komme op og i det hele taget er det jo vanvittigt at lægge forelæsninger på så ugudelige tidspunkter – man fatter jo hat af det der bliver sagt når det bliver sagt så tidligt!

  6. klion said, on januar 28, 2007 at 9:59

    Jeg vågner hver morgen med et skrig. Er det et godt eller et dårligt tegn?


Der er lukket for kommentarer.

