Melatonin

Snap out of it! (Opdateret!)

Posted in Argh! by Søren K on januar 13, 2007

Crap

Oprindeligt indlæg:

Opdager til min skræk at der pludselig er Crap ud over det hele. IMHO pizzeirriterende, men har hørt rygter om at det skulle være nemt at slippe af med.

Mens vi venter på at jeg får taget mig sammen til det, er der så ikke en eller anden venlig stymper, der kan fortælle mig, hvorfor det er at Crap er fedt? Er der en god grund til at jeg ikke skal dræbe skidtet?

Jeg undres oprigtigt over hvad gavn det gør …

Opdateret!

Efter denne [ironi] overvældende feedback [/ironi] har jeg besluttet at disable Snap på min blog. Vil dog lige gøre opmærksom på at hvis man (ligesom undertegnede) er Snap-hader, kan man slippe for det i al fremtid ved at klikke på ‘Options’ i øverste højre hjørne og derefter vælge ‘Disable for ALL sites’. Så lægges der en anti-Snap-cookie på din pc.

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. bu said, on januar 15, 2007 at 14:50

    Nå, jeg troede, du selv lavede linksene i teksten…

  2. Søren K said, on januar 15, 2007 at 18:01

    Nix, Crap dukker op af sig selv hver gang jeg laver et link …

  3. Lars Juul said, on januar 15, 2007 at 20:36

    Helleluja, du har slået det ihjel. Hvilken fryd og glæde der er blevet i det lille hjem.

    Det er trods alt crap.


Der er lukket for kommentarer.

