Melatonin

Omsider!

Posted in 2.0, Blogroll, Navlepilleri, Tomgang by Søren K on januar 3, 2007

Det er snart mange år siden internettet blev opfundet. Det er mig derfor en stor glæde hermed at kunne erklære www’s første egentligt meningsgivende hjemmeside for indviet!

Alt for pøbelen ;-)

Formålet? Well … Jeg tror det falder i tre kategorier:

  1. I bedste Emergent Church-stil at dele tanker om kristendom, kirke, tro osv. (Og så vil jeg forhåbentlig ved lejlighed vende tilbage med en uddybende forklaring på hvorfor jeg synes Emergent Church er noget bras …)
  2. Anmeldelser, omtaler og nedsablinger af de bøger jeg læser (subsidiært også film, cd’er og andet nedsablbart (Wauv. Har vist lige opfundet første danske ord med bogstavkombinationen b-l-b!)).
  3. Dele spas, gøgl og funny stuff fundet på nettet eller ude i virkeligheden.

En mere forkromet programerklæring er også på tegnebrættet – indtil videre skal jeg lige løbe projektet i gang …

Update 6/1-07: Nedsablingen (pkt 2) er allerede nu udliciteret til min bogblog.

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Readings of a Karma Cowboy said, on marts 27, 2007 at 12:47

    Læst, set, hørt eller oplevet

    Denne blog er min sekundære blog. Min primære blog, Melatonin.wordpress.com (som paradoksalt nok er opkaldt efter en digtsamling) opdateres (forhåbentlig) jævnligt og ofte med stort og småt, sjovt og kedeligt, kirke og … øh … hvad er …


Der er lukket for kommentarer.

