Melatonin

Udslet os!

Posted in Argh!, Musik, Stupid, Tomgang by Søren K on oktober 3, 2007

Kan du huske filmen “Dybet”?

Nej? Hjælper det, hvis jeg fortæller at det er der hvor nogle undervands-/rumvæsener er på vej til at udrydde hele verden med kæmpe-tsunamier, men så ombestemmer sig i sidste øjeblik, fordi en undervandsnaut (?) ofrer sig selv for at redde disse her væsener, som ingen helt ved hvem er, fra en atombombe som en slem, slem mand har kastet efter dem?

Anyway, der er den her meget rørende scene, hvor undervandsrumvæsenerne viser billeder af krig og vold og ondskab for ham her undervandsnauten, for ligesom at forklare ham hvorfor de vil udslette menneskeheden. Derefter ser man nogle flere hundrede meter høje bølger rejse sig langts kysterne, men så standser de pludselig, og så ser man i stedet billederne af undervandsnauten der fortæller de andre undervandsnauter, at han godt vidste det var en enkeltbillet han havde taget ned i dybet. Meget smukt og ømt og vi skal alle være venner-ish.

Havde undervandsrumvæsenerne set denne video, havde der ikke været nogen nåde! Så havde udryddet hele den menneskelige race med et slag, og det havde ved grød været med god grund! Kom lyn, kom atommissiler, kom byldepest, thi denne race fortjener ikke at leve!

9 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jesper said, on oktober 4, 2007 at 9:46

    Det var dråben. Internettet har officielt frataget mig mig forstand. Øv!

  2. Nicolaj said, on oktober 4, 2007 at 18:18

    Jeg synes nok at jeg er en imponeret… Prøv lige at høre guitarsoloen igen!

    Nej, det er jo pisse modbydeligt. Hvad der imponerende er at han kan gøre det uden at trække på smilebåndet …

  3. Kirsten said, on oktober 4, 2007 at 18:33

    Vil ikke vide, hvor lang tid han har brugt på at øve sig … Og vil i øvrigt heller ikke vide, at jeg hørte klippet til ende … Og vil i øvrigt slet ikke vide, at det er et klp som dette, der gør, at Melatonin gør sig så godt i chartsene …

  4. Kirsten said, on oktober 4, 2007 at 18:35

    Har for resten set “Dybet” alt for mange (men det er en god, laaang film at smide på i DR’s sparetider…)

  5. Kirsten said, on oktober 4, 2007 at 18:35

    gange

  6. Søren K said, on oktober 4, 2007 at 19:26

    Nu følger jeg ikke meget med i chartsene, men umiddelbart tror jeg at en væsentlig del af min evt succes nærmere skyldes overskrifterne end indholdet. Har man valget mellem at klikke sig ind på overskriften “Udryd os!” eller overskriften “Dårligt klip fra YouTube”, vil det oftest være den første der vinder. Det er i hvert fald min antagelse …

  7. Nicolaj said, on oktober 5, 2007 at 11:57

    Ja, Søren, du er taktisk snedig og det skal du vide.

  8. Kirsten said, on oktober 5, 2007 at 14:22

    Jeg er også beregnende – men med modsat fortegn. Hvorfor ved jeg ikke. Jo mere røvsyge overskrifter, jo bedre. Jeg mener, hvor mange gider f.eks. læse: “Fra verdenshavene til dåsen med tun i Netto …”. Præcis. Ingen.

  9. Jeppe said, on oktober 7, 2007 at 16:32

    arrrrr, ar, ARRRR ah aehh ah… ? Nu strammer du den nok lige lidt.

    Han er jo mega heldig at have noget at give sig til. Han har sikkert haft flere billige og villige kæreste end du og jeg tilsammen… Han kan nogle tricks, he’s got the move.

    Han scorer jo, jeg skulle lige til at sige Gud og Hvermand.. Men det er nok snarere dem med Burkal Og Blinkende Forlygter… som at han går efter.. Jeg ved det ikke.

    Hvorfor skriver jeg alt det her, jo det er fordi du er på wordpress, det er jeg også.
    Og så er du lidt af en freelance anmelder, det er jeg også.
    Og så har du langt hår og briller, det har jeg godt nok ikke..
    Men kan du gætte hvem jeg er? For jeg har nemlig set dig stå i bogbar osv i div. jyske hovedstader, såsom Vejle, Grenå? Nørresundby.. Og så skriver du jo også lidt.. for et blad.

    Men go vind med bloggen, og held og lykke med .. tja, at lære at surfe på youtube… 8)

    -thistwistedmind > jeppebruun.wordpress


Der er lukket for kommentarer.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

