Melatonin

Pest & TP

Posted in Bekendelse, Film, Må eje!, Musik, Navlepilleri by Søren K on september 25, 2007

Har de sidste par dage ligget i sengen med pest i halsen – den kosmiske straf for at være pædagogmedhjælper. Men somom det ikke var nok, så er jeg også løbet ind i et grimt tilfælde af TP; Lørdag skulle jeg købe en gave og kom hjem med:

  • Nick Cave & The Bad Seeds: Tender Prey (49,95)
  • Johnny Cash: Ragged Old Flag (39,95)
  • Sigur Rós: ( ) (69,95)
  • + en gave (Sange fra anden sal – 49,95).

I går var jeg lige nede for at købe den nye med PJ Harvey, som imidlertid ikke var kommet hjem endnu. I stedet blev det til:

  • The Man Who Wasn’t There (25,-)

I dag kom jeg lige forbi TPs hovedkvarter (eller ok; jeg var i relativ nærhed af det), da jeg skulle ned og købe et månedskort. Det blev til:

  • Morrissey: You Are the Quarry deluxe edition (25,-)

Og i morgen skal jeg så ned og have fingrene i PJ …

Tror jeg tager en lille TP-faste de næste par uger.

10 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. frovin said, on september 25, 2007 at 18:46

    Morissey og “The Man Who” og () er finefinefinefine.

    Jeg savner TP, samtidig med at jeg er lettet over at det ikke findes på Fyn. StereoStudio kan være slemt nok.

    Idag blev det f.eks. til “The Science of Sleep” for 29,95.- men det var hos Blåkbåstå.

  2. Søren K said, on september 25, 2007 at 19:00

    Uh, den var en god oplevelse i biffen. Gensynet var til gengæld lidt skuffende, men det er egentlig ikke så overraskende: Jeg havde ikke hørt særlig meget om filmen, da jeg så den første gang, og så er det lidt lettere at lave den store positive overraskelse, end når man genser den med tårnhøje forventninger.

    Er StereoStudio i virkeligheden ikke bare en jysk inkarnation af TP?

  3. frovin said, on september 25, 2007 at 19:05

    JEG BOR IKKE I JYLLAND!!!

    Bare lige så det er på plads.

    Og jo, det er det vel, der er i hvert fald tværbutikslig bytteservice, men StereoStudio er en tand mindre generøs med fede tilbud, hvis man spør mig. Stadigvæk ingenlunde en ringe bix.

  4. Søren K said, on september 25, 2007 at 19:53

    Det var på ingen måde min agt at beskylde dig for noget så lavt. Beklager ydmygst, hvis det blev opfattet sådan!

  5. Søren K said, on september 25, 2007 at 19:55

    (Så venter vi bare på at der kommer en jyde forbi og forklarer at der ikke er noget galt med Jylland. Men det nytter ikke. Jeg har været der, og jeg ved at der er noget galt med Jylland.)

  6. frovin said, on september 25, 2007 at 20:27

    Behøver jeg at sige at der er en grund til jeg ikke bor i Jylland?

    Og jeg er vel jyde på papiret, så må jeg vel sige det? Født i Århus og altmuligt!

  7. Kirsten said, on september 26, 2007 at 14:19

    Røvhuller og ø-fascister!

  8. Søren K said, on september 26, 2007 at 17:34

    Vi elsker også dig, Kirsten.

  9. frovin said, on september 26, 2007 at 17:42

    Røvhul er jeg bestemt, Kirsten, men hvorfor bor du f.eks. i København og ikke i Gauerslund!?

    DER ER JO SÅ DAJLI PÅ LANDET.

  10. Kirsten said, on september 26, 2007 at 22:44

    Hush, baby


Der er lukket for kommentarer.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

