Melatonin

Småfolk og etc.

Posted in Blogroll, Fun, Kvinder, Mænd by Søren K on maj 30, 2007

Via Abelone faldt jeg over denne:

… og derfra faldt jeg så via YouTube over denne, som jeg ikke fatter en brik af, men som er alle pengene værd. Især “vi ryster den af”-klippet er fantastisk.

… hvilket så igen fører videre til min all time allmost favorite lokumsgraffiti, som jeg mødte på et herretoilet på Grenå Gymnasium:

You can shake it, you can break it
You can bang it to the wall
But you have to put it in your pants
To make the last drop fall

(Årh, come on, tøser. Som om i ikke også har små klamme hemmeligheder. (Og lad os da i øvrigt og for alt i verden ikke starte dén diskussion!)).

… og herfra er der så ikke rigtig nogen vej uden om min all time favorite lokumsgraffiti, som stod at læse allernederst på en lokumsdør på det gamle KUA (tidligere KMUA). Det var sådan en klassisk orange lokumsmoduldør, hvor der er 7 cm fri luft forneden. Og lige over sprækken, lige der hvor ens øjne naturligt hviler, når man sidder og … well, lige der stod der:

Watch out for the gay limbodancer

[Katjim!]

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. frovin said, on maj 30, 2007 at 14:56

    Jeg har også hvilet der på KUA.

    Men kan ikke huske den der på Grenå.

  2. Søren K said, on maj 31, 2007 at 1:29

    Jeg tror det var i anden eller tredje box på toilettet lige oven for rampen. Den stod på venstre væg når man sad ned.

  3. frovin said, on maj 31, 2007 at 10:51

    Åh, dér!

    Af en eller anden grund tror jeg mest jeg benyttede mig af handicaptoiletterne og lærerværelsets på Grenå.

  4. Søren K said, on maj 31, 2007 at 11:58

    Hmm … For fin til at skide med pøbelen?

  5. frovin said, on maj 31, 2007 at 12:25

    Hrmpf.


Der er lukket for kommentarer.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

