Melatonin

Slim Boy In Party Hat

Posted in Fun, Internet, Kvinder, snip, Stupid by Søren K on maj 10, 2007

Snip (Jeps, det er ham faste læsere genkender som nettets opretholder, al menings centrum og Kristelig Dagblads netredaktionsslave) indlod sig – tanketorsk som han er/var – på en chat med Deres udsendte for kort tid siden.

Chat

Klik på chatten (eller lidt længere henne i denne sætning) for at aflægge visit hos http://www.fatchicksinpartyhats.com.

Og i øvrigt tak til tilværelsen, der med sin katteserie mindede mig om denne gamle sveske af en website. Det er så lavt, så dumt, så helt igennem ukorrekt efter en hvilken som helst målestok, at det simpelthen er urimeligt underholdende. Beklager.

Læs evt. historien om siden hos wikipedia.

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. frovin said, on maj 11, 2007 at 0:26

    Fat Chicks in Party Hats er en gammel klassiker.

    “Beanbag!”

    Kender http://www.bushorchimp.com?

  2. Søren K said, on maj 11, 2007 at 0:39

    Jeg har aldrig været inde på siden, men jeg har set billederne. Da jeg startede på Lit.Vid. i 2001, havde mine rusvejledere sat disse billeder ind i kødkataloget ved de personer der ikke havde afleveret billede til samme formål.

    Kender du til gengæld Druk mod Bush?

  3. frovin said, on maj 11, 2007 at 11:35

    Wow, det var bevægende.


Der er lukket for kommentarer.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

